Jak złożyć zamówienie?

1.Złożenie zamówienia.

  • Zamówienie możesz złożyć:

- klikając w ikonkę  "Dodaj do koszyka", znajdującą się przy każdym produkcie w Karcie Produktu;
- telefonicznie pod nr telefonu 606 46 74 42;

 

  • Dodawanie do koszyka:

- jeżeli spodoba Ci się jakiś produkt z naszej oferty wystarczy, że klikniesz w jego fotografię lub WYBIERZ OPCJĘ PRODUKTU; wówczas otworzysz kartę produktu ze wszystkimi informacjami na jego temat;

- koniecznie zapoznaj się w tabelą wymiarów, którą zamieszczamy przy każdym produkcie, schematy robienia pomiarów znajdziesz w zakładce Schematy pomiarów; tylko dobrze dobrany rozmiar spełni Twoje oczekiwania i będzie komfortowy w noszeniu;

- pod ceną produktu znajduje się rozmiar produktu, najedź na strzałkę i klinij - rozwinie się lista dostępnych rozmiarów, wybierz odpowiedni dla siebie;

- niektóre produkty są dostępne w kilku kolorach, wybierz najpierw kolor, który Cię interesuje, a następnie rozmiar jaki poszukujesz; po kliknięciu w wybrany kolor lista rozmiarów ulega zmianie, w zależności od dostępności danego rozmiaru w kolorze;

- teraz możesz wybrany produkt dodać do koszyka, kliknij w ikonkę "Dodaj do koszyka";

 

  • Twój koszyk:

- "Twój koszyk" to nic innego jak lista dokonanych przez Ciebie zakupów;

- możesz modyfikować go na kilka sposobów:

   - po włożeniu do koszyka produktu, jeżeli jesteś zainteresowana((y) dalszym robieniem zakupów klikasz ikonkę "Wróć do zakupów" i  kontynuujesz zakupy;

   - jeżeli jednak jakiś produkt włożyłaś(łeś) przez pomyłkę do koszyka, masz możliwość usunięcia go, klikając w czerwony krzyżyk przy danym produkcie;

   - ikonka "Uaktualnij koszyk" może być kilkana po każdej zmianie dokonanej w Twoim koszyku, wówczas masz pewność co do aktualnych informacji w Twoim koszyku;

   - po zakończeniu dokonywania zakupów, wybierasz formę dostawy; dostępne są dwie formy dostawy:

                 * paczką pocztową ( system domyślnie ustawia tą formę przesyłki)

                 * osobiście ( w sklepie Dom Mody Polskiej przy ul. Grunwaldzkiej 4 w Koszalinie) - jeżeli chcesz wybrać tę opcję, musisz przestawić niebieską kropkę w "Odbiór osobisty";

   - teraz wybierz formę płatności, która najbardziej Ci odpowiada, są dostepne 3 formy zapłaty:

                 * płatność przelewem,

                 * płatność za pobraniem ( płatne przy odbiorze),

                 * płatność gotówką ( stosowana przy Odbiorze osobistym w siedzibie sklepu w Koszalinie - obejmuje również możliwość zapłaty kartą płatniczą),

   - na samym końcu koszyka znajduje sie kwota do zapłaty, system sam nalicza koszty przesyłki lub je pomija w zależności od kwoty zamówionych towarów i trwających promocji przesyłek;

  • Logowanie:

   - jeżeli jesteś już zarejestrowana(y) w naszym systemie wystarczy, że wpiszesz swój login i hasło a system przekieruje Cię na "Twoje konto",

   - jeżeli jednak jesteś naszą(ym) klientką (klientem) pierwszy raz wpisz swoje dane kontaktowe do formularza "Dane bilingowe"; wypełnij kolejno, możliwie wszystkie pola, zaakceptuj politykę prywtności jaką stosuje nasza witryna, wpisz kod z obrazka i kliknij "Przejdź do potwierdzenia";

  • Potwierdzenie zamówienia:

   - sprawdż dokładnie wszystkie dane jakie wpisałaś(łeś) (adres, nazwisko, e-mail),

   - sprawdż czy zgadza sie wybrana przez Ciebie forma dostawy i płatności,

   - jeżeli są błędy, kliknij "Popraw",

   - jeżeli wszystko jest poprawnie kliknij Potwierdź",

  • Numer zamówienia

   - Twoje zamówienie zostało złożone, system nadal mu kolejny numer.

   - musisz jeszcze tylko potwierdzić złożenie zamówienia, w tym celu zaloguj się na swoją skrzynkę pocztową (e-mail jaki został podany u nas w sklepie), system wysłał Ci link do potwierdzenia - kliknij w niego - jest to bardzo ważne, w celu dalszej realizacji zamówienia, zamówienia niepotwierdzone nie będa realizowane;

  • wszelkie dodatkowe informacje dotyczące zasad składania i realizowania zamówień można znaleźć w III rozdziale naszego Regulaminu.