Jak złożyć zamówienie?
1.Złożenie zamówienia.
- Zamówienie możesz złożyć:
- klikając w ikonkę "Dodaj do koszyka", znajdującą się przy każdym produkcie w Karcie Produktu;
- telefonicznie pod nr telefonu 606 46 74 42;
- Dodawanie do koszyka:
- jeżeli spodoba Ci się jakiś produkt z naszej oferty wystarczy, że klikniesz w jego fotografię lub WYBIERZ OPCJĘ PRODUKTU; wówczas otworzysz kartę produktu ze wszystkimi informacjami na jego temat;
- koniecznie zapoznaj się w tabelą wymiarów, którą zamieszczamy przy każdym produkcie, schematy robienia pomiarów znajdziesz w zakładce Schematy pomiarów; tylko dobrze dobrany rozmiar spełni Twoje oczekiwania i będzie komfortowy w noszeniu;
- pod ceną produktu znajduje się rozmiar produktu, najedź na strzałkę i klinij - rozwinie się lista dostępnych rozmiarów, wybierz odpowiedni dla siebie;
- niektóre produkty są dostępne w kilku kolorach, wybierz najpierw kolor, który Cię interesuje, a następnie rozmiar jaki poszukujesz; po kliknięciu w wybrany kolor lista rozmiarów ulega zmianie, w zależności od dostępności danego rozmiaru w kolorze;
- teraz możesz wybrany produkt dodać do koszyka, kliknij w ikonkę "Dodaj do koszyka";
- Twój koszyk:
- "Twój koszyk" to nic innego jak lista dokonanych przez Ciebie zakupów;
- możesz modyfikować go na kilka sposobów:
- po włożeniu do koszyka produktu, jeżeli jesteś zainteresowana((y) dalszym robieniem zakupów klikasz ikonkę "Wróć do zakupów" i kontynuujesz zakupy;
- jeżeli jednak jakiś produkt włożyłaś(łeś) przez pomyłkę do koszyka, masz możliwość usunięcia go, klikając w czerwony krzyżyk przy danym produkcie;
- ikonka "Uaktualnij koszyk" może być kilkana po każdej zmianie dokonanej w Twoim koszyku, wówczas masz pewność co do aktualnych informacji w Twoim koszyku;
- po zakończeniu dokonywania zakupów, wybierasz formę dostawy; dostępne są dwie formy dostawy:
* paczką pocztową ( system domyślnie ustawia tą formę przesyłki)
* osobiście ( w sklepie Dom Mody Polskiej przy ul. Grunwaldzkiej 4 w Koszalinie) - jeżeli chcesz wybrać tę opcję, musisz przestawić niebieską kropkę w "Odbiór osobisty";
- teraz wybierz formę płatności, która najbardziej Ci odpowiada, są dostepne 3 formy zapłaty:
* płatność przelewem,
* płatność za pobraniem ( płatne przy odbiorze),
* płatność gotówką ( stosowana przy Odbiorze osobistym w siedzibie sklepu w Koszalinie - obejmuje również możliwość zapłaty kartą płatniczą),
- na samym końcu koszyka znajduje sie kwota do zapłaty, system sam nalicza koszty przesyłki lub je pomija w zależności od kwoty zamówionych towarów i trwających promocji przesyłek;
- Logowanie:
- jeżeli jesteś już zarejestrowana(y) w naszym systemie wystarczy, że wpiszesz swój login i hasło a system przekieruje Cię na "Twoje konto",
- jeżeli jednak jesteś naszą(ym) klientką (klientem) pierwszy raz wpisz swoje dane kontaktowe do formularza "Dane bilingowe"; wypełnij kolejno, możliwie wszystkie pola, zaakceptuj politykę prywtności jaką stosuje nasza witryna, wpisz kod z obrazka i kliknij "Przejdź do potwierdzenia";
- Potwierdzenie zamówienia:
- sprawdż dokładnie wszystkie dane jakie wpisałaś(łeś) (adres, nazwisko, e-mail),
- sprawdż czy zgadza sie wybrana przez Ciebie forma dostawy i płatności,
- jeżeli są błędy, kliknij "Popraw",
- jeżeli wszystko jest poprawnie kliknij Potwierdź",
- Numer zamówienia
- Twoje zamówienie zostało złożone, system nadal mu kolejny numer.
- musisz jeszcze tylko potwierdzić złożenie zamówienia, w tym celu zaloguj się na swoją skrzynkę pocztową (e-mail jaki został podany u nas w sklepie), system wysłał Ci link do potwierdzenia - kliknij w niego - jest to bardzo ważne, w celu dalszej realizacji zamówienia, zamówienia niepotwierdzone nie będa realizowane;
- wszelkie dodatkowe informacje dotyczące zasad składania i realizowania zamówień można znaleźć w III rozdziale naszego Regulaminu.